19/05/2025

Написао: : Катапулт

Inclusio

Приликом обављања свакодневних активности као што су куповина намирница, одласка у банку, и сл. особе са инвалидитетом се суочавају са баријерама које могу бити било шта од проласка кроз ротирајућа врата, до тога да је на локацији велика гужва и да се тешко навигира кроз исту. У овим ситуацијама особа са инвалидитетом мора да превазиђе […]

Приликом обављања свакодневних активности као што су куповина намирница, одласка у банку, и сл. особе са инвалидитетом се суочавају са баријерама које могу бити било шта од проласка кроз ротирајућа врата, до тога да је на локацији велика гужва и да се тешко навигира кроз исту. У овим ситуацијама особа са инвалидитетом мора да превазиђе поменуту баријеру да би тражила помоћ, а то ствара фрустрацију и код особа са инвалидитетом које морају да се ослоне на вољу других људи да помогну, и код компањиа које не могу да услуже клијента на адекватан начин. Inclusio омогућава особама са инвалидитетом да конкатирају запослене директно и објасне им који тип помоћи им је потребан пре него што се суоче са баријером.